Cloud gaming όπως λέμε βασικά game streaming. Δηλαδή η βασική ιδέα είναι αντί να δίνω τα λεφτά μου σε ένα πολύ καλό μηχάνημα από πλευράς hardware, τα δίνω σε μία υπηρεσία που έχει το hardware και μου το "νοικιάζει" για να streamάρω το παιχνίδι μέσω internet.
Οπότε το βασικό για τον πελάτη, εμένα δηλαδή, είναι να έχω έναν client της υπηρεσίας που θα μου δώσει το παιχνίδι χωρίς lag και με τα τέλεια γραφικά. Το πρόβλημα εδώ είναι το internet, δηλαδή η ταχύτητα. Δεν είναι παντού η ίδια, είναι ένα πάγιο κόστος για τον πελάτη η αναβάθμιση και σε αρκετές περιπτώσεις πρέπει να είναι και σταθερό όσο γίνεται, κάτι που δεν ισχύει.
Η υλοποίηση έχει ως εξής: το παιχνίδι τρέχει στους servers της εταιρείας, εγώ μέσα από έναν client βλέπω το παιχνίδι στην οθόνη μου και στέλνω το input πληκτρολογίου, ποντικιού και controller στους servers για να παίζω.
Όλα τα παραπάνω ήταν η βάση μέχρι πρόσφατα που ήρθε η EA Games να ταράξει λίγο τα νερά παρουσιάζοντας το Project Atlas. Μία πλατφόρμα για developers που θα χρησιμοποιεί, απ' ότι ισχυρίζεται η εταιρεία, machine learning και AI για να βοηθάει τα games να γίνονται ακόμα πιο ρεαλιστικά και τους NPCs να μην ξεχωρίζουν από τους αληθινούς players σε ένα multiplayer game.
Βέβαια το project είναι ακόμα στην αρχή, αλλά με 1000 άτομα να δουλεύουν σε αυτό θα πρέπει να περιμένουμε νέα του σύντομα.
Μέχρι τότε μένουμε στο απλό streaming. Εκεί οι πιο γνωστοί ανταγωνιστές είναι οι παρακάτω.
Οπότε το βασικό για τον πελάτη, εμένα δηλαδή, είναι να έχω έναν client της υπηρεσίας που θα μου δώσει το παιχνίδι χωρίς lag και με τα τέλεια γραφικά. Το πρόβλημα εδώ είναι το internet, δηλαδή η ταχύτητα. Δεν είναι παντού η ίδια, είναι ένα πάγιο κόστος για τον πελάτη η αναβάθμιση και σε αρκετές περιπτώσεις πρέπει να είναι και σταθερό όσο γίνεται, κάτι που δεν ισχύει.
Η υλοποίηση έχει ως εξής: το παιχνίδι τρέχει στους servers της εταιρείας, εγώ μέσα από έναν client βλέπω το παιχνίδι στην οθόνη μου και στέλνω το input πληκτρολογίου, ποντικιού και controller στους servers για να παίζω.
Όλα τα παραπάνω ήταν η βάση μέχρι πρόσφατα που ήρθε η EA Games να ταράξει λίγο τα νερά παρουσιάζοντας το Project Atlas. Μία πλατφόρμα για developers που θα χρησιμοποιεί, απ' ότι ισχυρίζεται η εταιρεία, machine learning και AI για να βοηθάει τα games να γίνονται ακόμα πιο ρεαλιστικά και τους NPCs να μην ξεχωρίζουν από τους αληθινούς players σε ένα multiplayer game.
Βέβαια το project είναι ακόμα στην αρχή, αλλά με 1000 άτομα να δουλεύουν σε αυτό θα πρέπει να περιμένουμε νέα του σύντομα.
Μέχρι τότε μένουμε στο απλό streaming. Εκεί οι πιο γνωστοί ανταγωνιστές είναι οι παρακάτω.